Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 7 oktober 2016

Workshopkaart

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een workshop gegeven bij Hobbyvoordelig in Delft. De dames hebben deze dag deze creatie gemaakt. Het patroontje heb ik bij Janet vandaan, maar heb zelf hiervoor de mallen van Marianne Design gebruikt. De dames waren in ieder geval weer heel erg blij met de gemaakte creaties. Altijd toch weer heel erg leuk om te horen en doe dit dan ook met veel plezier!
Dit was mijn voorbeeld...


De gebruikte mallen en stempel zijn van Marianne Design. Het plaatje en scrappapier is van Pion Design.

Ik ga mijn tas inpakken voor morgen, dan heb ik samen met een aantal andere dames een demo bij Hobbyvoordelig in Delft. Misschien zie ik jullie daar? Anders een heel fijn weekend!!
Bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!
Liefs, Marjan


5 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Marjan...leuk met die tag erin....en fijn dat je workshop goed is bevallen bij de dames...geeft vast veel voldoening...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super joli !!! ça sent bon noel !
    bises

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart weer Marjan!
    Super mooi met de tag en pareltjes.
    Een prachtige mal en lief plaatje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan