Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 23 augustus 2016

Winnaars van de vrijkaarten....

Hallo allemaal,

Vandaag maak ik bekend wie de winnaars zijn van de vrijkaarten. Uit alle reacties op mijn blog en facebook heb ik deze winnaars getrokken.


Degene die gezellig samen met iemand naar de beurs kan is:

* Margreet Elgersma

* Joyce Maas

* Ans Geytenbeek

* Jane Lager

* Atie de Leeuw

Zelf had ik ook vrijkaartjes gekregen maar omdat ik al 2 dagen op de beurs ben, vind ik het leuk deze ook weg te geven. Dit kaartje gaat naar:

* Jolanda

Willen jullie allemaal even mij een mailtje sturen? Dan kan ik de vrijkaarten naar jullie sturen.
Mijn mail adres is : m.vdwiel11@kpnmail.nl

Ik hoop jullie te zien op de beurs. Zelf ben ik op donderdag en zaterdag bij Gerda's Hobbyshop aan het demonstreren. Misschien zie ik jullie daar?

Bedankt voor het langskomen en heel graag tot de volgende keer!

Liefs, Marjan

1 opmerking:

  1. Superrrrrr wat leuk Marjan en ik stuur je even een mailtje. Dank je wel xXx

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan