Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 26 juli 2013

Kerstkaartje...

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie een kerstkaart. Kom geloof ik al aardig in de stemming, als ik zo door blijf gaan heb ik er aardig wat af met de kerst. Ik heb deze kaart gemaakt met het scrappapier van Joy!Crafts. Ik vind erg mooi scrappapier. Dit is mijn kaart geworden.
Gebruikte materialen zijn:
-Scrappapier Joy!Crafts (6011-0019)
-Stencil ovaal met swirls Joy!Crafts (6002-0258)
-Stencil rand ijskristallen Joy!Crafts (6002-2021)
-Stencil ijskristal Joy!Crafts (6002-2020)
-Stempel Joy!Crafts (6410-0005)
-Plaatje Gerda's Hobbyshop
-Diversen scrapbloemen
-Ice Rhinestones en brad
-Kant en seambinding

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!

9 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Marjan. Prachtig !!
    Fijn weekend !!

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart. papier is prachtig.
    je hebt er een schitterende geheel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,
    Het is weer super en de sneeuw ster mal van Joy zullen we veel zien deze winter denk ik want het is zo'n bjoetie net als de rand. Ik denk dat licht blauw jouw lievelingskleur is! geeft niet hoor, het is weer prachtig gedaan.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi van kleur en prachtig papier.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo,n prachtige kerstkaart!!! hij is geweldig mooi Marjan.
    Alles even mooi bij elkaar ,lieve kleurtjes en mooie mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kerstkaart Marjan, hoe krijg je ze altijd toch zo mooi...ik kan vol bewondering en verwondering op je blog genieten! Dit noem ik een waren beauty!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for the auspicious writeup. It if truth be told used to be a amusement account it.
    Look complex to more added agreeable from you! By the way, how can we be in contact?


    my web blog - herniated disk treatment

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerst kaart.
    Ik vind het plaatje erg leuk.
    Heel mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan